Minigim38 Normalde bi sorun yoktu 2 3 kezdir makineyi çalıştırdığımda deterjanın yarısı eriyor yarısı erimemis sekilde kapatıyorum makineyi sizce neden kaynaklı olabilir finish kullanıyorum