Hatice1515 ben de 34 haftalığım ve covid geçiriyorum doğum sancısı sanıp hastaneye geldim covid çıktım nst de sancılar çıktı yatırdılar 2 gündür hastanedeyim üzüntü stres yasak güzel düşün zaten sana iğne ya da progestan vermişlerdir diye düşünüyorum