umyahsen Adamiranin__annesi Gökçe 🤗 ilk kızımın adı Umay. Üçüncü kızım olursa Züleyha koymayı düşünüyorum 😅
GokcePolatt Adamiranin__annesi ben kizlarima elisa,elya,asel ismi koydum onun dışında arven,esila,lena,liya da sevdiğim isimlerdi💜
Herseyimprenseslerim Bizde sizin gibi çok zaman karar veremedik artık 3 hafta sonra kucağınıza alacağız inşaalah daha dün İpek Duru ismine karar verdik 😇
Defnem_26 Cidden cok zormus kiz olursa eşime beren,belinay, belgin.. birini koyariz diyorum hiçbirini beğenmedi:)
Adamiranin__annesi Defnem_26 😂 ya cidden çok zor. Erkek daha kolay gerçi oğlumun ismini ben koyamadım sadece ikinci ismini ben koydum oda yiğit aras… Aklımda belirli erkek isimleri var ama kız çok zormuş ya
Papatyaesin Adamiranin__annesi bende cok kararsizim ama begendiklerimi paylaşayım hemen 😍 İnci betül 💙 Betül asel🌼 Ayşe Gül 💙 Ayşe Nil🌼 Serra 💙 Mihra ela🌼 Feyza 💙