Çok sevindim, aynı sizin gibi 112 kilo olup üç senedir hamile kalamayan arkadaşım var onada doktoru kilo verirsen kendiliğinden olur demişti. Her ikinize de Allah’tan sağlık ve şifa diliyorum. Umarım en kısa sürede sağlıklı bir şekilde evlat sahibi olursunuz.:)