twohones Ben takipli değilim. Kızımın çocuk doktoru bu hastanede diye, hamilelik şüphemde gelmişken kadın doğuma da gideyim dedim. Buradaki bir doktora göründüm. İnanılmaz ilgisiz, doğru düzgün bilgi vermedi eşimle şok halinde çıktık ordan. Bir daha da tövbe dedim. Gideceğim doktoru da internetten araştırıp gitmiştim olumlu bir kaç yorum vardı. Ama ben memnun kalmadım.