Merhabalar hanımlar.haftaya mecburi sezaryan doğumum var.hamileliğim riskli geçiyor bebeğin eşi aşağıda o yüzden planlı sezeryanla 2.çocuğuma kavuşacağım nasipse.ilki kızdı bu da erkek 🤲 ama ben kendimi bildiğim bileli kalabalık aile olmak istemişimdir.3 çocuk filan düşünüyordum.riskli olduğu için hamileliğim diğer hamilelikte de riskin artarak devam edeceğini söyledi doktorum.bu yüzden de doğum sırasında tüplerini bağlatalım mı istersen dedi.böyle bi durum başına gelen var mı geri dönüşü olmuyormuş anladığım kadarıyla bağlatıldıkdan sonra.bi yanım doğal yolla korun tıp ilerledikçe imkanlar çözümlerde artar Allah’ın işine karışılmaz diyor diğer yanımda zaten riskli bi süreç geçiriyorsun ölümle burun burunasın bi daha ki hamilelikte risk daha da artıyorsa kendinin ve hayatta ki çocuklarının sağlıkla yaşam sürmesine bak diyorum🤦🏻♀️kararsızlık içindeyim.bu arada doğumu sadece üniversite hastaneleri kabul ediyor 3.dereceden hastaneler olması gerekiyormuş yani diğer özel ve devletlerin beni doğuma alması yasal değilmiş zaten diğer hastaneleri arayıp sorduğumda da burda doğum yapamazsın denildi bana hep.şimdi asıl konu şu?
1-riskli gebelik geçirip daha sonrası sorunsuz hamilelik geçiren var mı?
2-yumurtalık bağlayıp sonrasında açtırmak istediğimizde işlem nasıl ilerlerliyor?
3-anlattıklarıma göre bağlatmam mı daha uygun yada başka yol yöntem mi denemeliyim?
4-karar veremiyorum bi yanım evet diyor bi yanım hayır eşime kalsa yeter iki çocuk diyor ama hayatın ne getireceği belli olmaz ki.