Mucize_24 Bugün kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim. Kimyasal gebelikten hemen sonra tekrar hamile kalınır mı
Mucize_24 Aytunun_annesi Umarım bende hemen kalabilirim 3 ay önce düşük yapmıştım bir süre doktor korunmamı söyledi bu ay korunmayı bıraktım ama buda kimyasal gebelikle sonuçlandı
Mucize_24 ikimelekannesi___ Umarım bende hemen kalabilirim 3 ay önce düşük yapmıştım bir süre doktor korunmamı söyledi bu ay korunmayı bıraktım ama buda kimyasal gebelikle sonuçlandı
ikimelekannesi___ Mucize_24 neyle korunfunux acaba bana da korun dediler biz normalden sağlam korunurduk ama zaten çocuk istediğimiz için o dönem geri çekilme yaptık sadece onda da zaten hamile kaldım çok şükür