Minikanne001 Kızlar ben altınkoza hastahanesine gidiyorum, ama deneyimli olanlardan fikir almak istiyorum daha iyi bildiğiniz bir doktor var mı ?
Yarenheybeli Minikanne001 bende aynı hastaneye gidiyorum Ersin sürmelilerden çok memnunum kesinlikle tavsıye ederim
Yasminaydemir Niss1 hemen arasak randevu veriyorlarmi balcalida doğum yapmak istyrum çünkü bı yakınım orda yaptı beğendi ilgililer dedi acilden girmisti
Asilbeyveannesi Alparslaninannesii Ben Mete hocanin hastasıyım 1500-1600 doğum ücreti cnm 25 ağustosta planlı sezeryani var süreç hakkında her şekilde motive edici pozitif bir doktor herşeyi rahatlıkla sorabilirsin hastanın fikir ve düşüncelerine saygı duyan hastasını dinleyen ve çok güzel bilgilendiren bir doktor
Alparslaninannesii Asilbeyveannesi dogum ücreti cok uygunmus sezeryani yapıştırma mi yapiyor yoksa dikiyor mu hastanede oda özel olarak mi var normal ücretsiz kisilerin oldugu odalarla ayni mi bir bilgin var mi cok bu konuda
Gizemufakin Asilbeyveannesi sezeryanı nasıl kabul etti bir hastalığınız mı var bende gidiyorum da bana direk normal doğum dedi
semadag044 Mete beyin adını bende çok duydum peki hastanenin anestezi doktoru nasıl acaba sezeryan doğum için bilgisi olan var mı bu konuda
Asilbeyveannesi Alparslaninannesii özel oda konusunda 180 TL günlüğü dikiş konusunda bı bilgim yok 17 sinde tahlil ve son kontrolüm var o zaman sorcam onu
zdurum Asilbeyveannesi bizide bilgilendirir misin canim ben özel adana hastanesine gidiyorum zorunlu sezeryan 4300 şimdilik ucreti ilk doğumumu orda yaptim ama her gün her şeye zam geliyor
Asilbeyveannesi ebru345 bende bilmiyorum ama merak ettim benim inan aklıma gelmemişti 17 sinde sorcam ama
ebru345 Kizlar bu arada güney adana hastanesine giden varmı yakin zamanda muayene ücreti nedir bilen varmı
Niss1 ebru345 en son gittiğim de 180 TL ödemiştik yanlış hatırlamıyorsam 1 defa gittim bir daha gitmedim zaten 3 ay oluyor sanırım