MSultann Benim de ultrasonda doktorum aleti hep solda tuttuğunda görüyoruz bebeği 🫢 Doktorum 6. Haftada kız tahmininde bulundu şimdiden, dedi ki plasenta ve bebek tektaş yüzük şeklinde durduğunda genelde kız oluyormuş, o kendi tecrübesine göre öyle söyledi siz de ultrason görüntüsüne göre bakın belki öyledir😊 tabi değişede bilirmiş, çok sevindim inşallah değişmez ☺️