Kızlar 9+5 gebeyim hala kalp atışı duymadım sağlık ocağnda duyabilirsin dediler gitsem bakarlar mı randevuma daha çok var bende iki gündür belirtiler kayboldu korkym bişey mi oldu diye iki gündürde yaşlı nenem bizde ister istemez çok yoruluyorum ağır kaldırıyorum vicdanen hiç rahat değilim acaba iyi mi diye çok merak ediyorum dün baza kaldırdım ondan sonra kasık ağrısı aşırı yaşıyorum