KumsAlyaa Kızlar 2 ağustosta doktora gittiğim zaman son adet tarihime göre 5+3 tüm ama doktor 6 haftalık gibi duruyor dedi 15 mm kesesi göründü sadece kafam karıştı nasıl oluyor bu durum bat 25 hazirandı bilgisi olan aydınlatsın lütfen beni
vesilece KumsAlyaa yumurtlaman erken olmuştur zaten 1 hafta ileri yada geri çok normal tam döllenme gününü Allahtan başkası bilemez 🥰
altnbebek KumsAlyaa benimde ilk haftalarda bir hafta geriden geliyordu adet tarihime göre ama ileride düzeliyor tam adet tarihine uyuyor
Baharoz KumsAlyaa benmde oyleydi 6subat son adetin ilk gunuydu 7haftalikken kalp atisini duyamadik 8 de duyduk doktora soyleyince o zaman gec dollenme olmustur dedi ve son adet tarihimi 12.subat olarak kaydetti bu sekikde devam edelim dedi benimde hep degisiyordu
KumsAlyaa Adetten sonraki ilk ilişki de 8 temmuzda oldu öncesinde asla ilişki olmadı ben çözemedim bu durumu nasıl 6 haftalık oluyor
KumsAlyaa vesilece Kafam çok karıştı canım ilişkinin tarihinden çok eminim yani öncesinde ilişki olmadı çünkü inş sorun olmaz da kalp atışı duyulur ya 6 haftalık gibi duruyor dedi tam emin de konuşmadı aslında doktor
KumsAlyaa altnbebek İnş canım şu kalp atışı ile bebeği görsem rahat edicem de işte daha 1 hafta sonra gidicem o zaman bakıcak
KumsAlyaa cgnduru Öyle mi canım vallah hiç bilmiyorum dediğin gibiyse içim rahatladı ben 6 hafta diyince 6+0 sandım
cgnduru KumsAlyaa evet 5 hafta bitiyor 6. Haftanın 3. Günü oluyor 😀 hem 3 iler 2 geri çok önemli değil çünkü cihazlar %100 sonuç vermiyor 😀
Misra- Doktor doğru demiş canım hiç endişelenme. 5+3 yani 5 haftan bitti 6. Hafta içindesin ☺️ bir iki gün değişkenlik gösterebiliyor
Ezgican- KumsAlyaa 5+3 demek 6. Hafta içinde olduğunuz gösterir. 5.haftaya 3 gün eklenmiş demektir bu da 6. Haftanızın içinde olduğunuzu gösterir 🙂
KumsAlyaa Ezgican- Anladım canım ben hiç bilmiyordum zaten çoğu şeyi bilmiyormuşum hepsini burdan öğrendim yardımcı olduğun için sağol🌹
Ezgican- KumsAlyaa rica ederim hepimiz aynıyız hiç öyle düşünme 🙂 ben de meraktan doktoruma sorup öğrenmiştim bu hafta konusunu 😄