Talyaninannesi Foliküllerin içinde yumurtalar var. Aslında ona bakılıyor. 10 ve üzeri gelişmekte olan folikülü olanlar iyi kabul ediliyor. Folikül saydırmak isteyen herkes sayabilir. Bir sakıncası yok. Gebe kalmakta sorun yaşamayan ama düşük yaşayanlara genellikle hormon ve genetik testlere bakılıyor diye biliyorum.
2prensesannesiiii Talyaninannesi genetik testlerimi yaptım sonuç bekliyorum 3 düşük var da 1 kürtaj 2 kimyasal foliküllere baksam mı dedim ebe önerdi gerek var mı bilmiyorum
Eri Talyaninannesi merhaba Ovulasyon dönemi 8 folikül gözüktü 10,8,11 mm civarı milimleri az geldi doktora klomen başlatılan ama folikül nasıl sormamın sebebi ilk Amh 0,9 sonr a1,81 çıkınca ben baktırmak istedi
Talyaninannesi Bir doktora danışmakta fayda var. Genetik test sonucuna göre bir yönlendirme kesin yapacaktır. Kalbini ferah tut.