Günaydın anneler ben edevletime giremiyorum nrmalde telefondan halledilir biliyorum şifre vs skinti oldu dogumuma Biray kaldı bugün randevum var nüfus müdürlüğüne faturaile birlikte gtmmem yeterlimi ne istiyorlar ltfen yazarmisiniz 🤔 ccgun aşısı fln oluyor aile hekimim uzak halletmem gerek bnm bugün mtlaka agirlasmadan iyiice