ayseoznur Kızlar yalancı sancı diyor doktorum, ama arada çok şiddetli geliyor, gece uykumdan uyandırıyor lakin düzensiz. Sizin de böyle mi ? Adet sancısı gibi, kasılma geliyor arada. 36+3deyim.
Esmalim ayseoznur Bizde hep baş geliş rahime düştü düşeli orda zaten doktorum cok iyi tasıdın bu zamana kadar diyor
Esmalim Dünden beri bende aynıyım 36+4üm Karnım agrıyo altta hafiften agrı oluyor kasılıyor nefesim kesiliyor Ama bebek hareketleri iyi diye gitmedim Ama bu gece belimde de agrılar basladı Allah izin verirse gün içerisinde gidicem kontrole
ayseoznur Esmalim ben de gittim hatta iki gün arayla suyum geldiği için az bir şey de olsa. Ama iyiymiş ağrılarda normalmiş düzene binecek ancak öyle dedi. Sanırım açılmayı tetikliyor şuan bide rahim kendini hazırlıyor. Çünkü açılmam yoktu. Sağ salim kucağımıza alalım
Esmalim ayseoznur evet gittim doktora ayseoznur Bebek gayet iyi suyu falan normal dedi Bu benim 3. Gebeliğim o yüzden erken gelme ihtimali var Bebeğim kendine yol yapıyormuş çıkmak için 😊 Alttan muayene de etti 2 güne de gelir 1 haftaya da bişey diyemem agrılarını kontrol et kendini dinlendir dedi Bakalım hayırlısı Ama bu sancılar doğuma hazırlıyor
ayseoznur Mehmet_fatma hurma, böğürtlen çayı ahududu çayı diyorlar hep ama bunları yapmadan başladı benimkiler lakin açılmam yok🥲