Kızlar son adet tarihime göre 4 +3 ken beta degerim 2557 cikmisti 5+0 ken yaptirdim 8786 cikti. Farkli yerlerde yaptirdim son yaptirdigim test iki yerin referans degerine gore kusuratı 5.haftanin uzerinde gosteriyor bu artis fazla mı bi sorun olabilir mi ya da ikiz gebelik mi lütfen yardımcı olun