baby3_ ilk defa listeme bir tepki geldi ben şok. Bebeğime yaptığım şeyler neden fazla olsun ? Mama sandalyesi bı arkadaşımdan hediye , oyun halısı bı arkadaşımdan hediye , küvet bı arkadaşımdan hediye. Battaniyelerin hepsini annem yaptı. Ben 7 tane battaniyeye saracagim demedim ki 😂 yengemin de bebeği olacağı için annem 1 yaş için bile büyük battaniyelerini yaptı kenara koydu sağ olsun. siz sonra alırsınız tabi zamdan alabilirseniz. Biz hep beraber çevrem ben kayınvalidem annem arkadaslarim zam olmadan her şeyini kenara koyalım dedik. Ki evim soğuk oluyor önlem almak için her şeyi yapıyoruz. Annem bizi böyle büyütmüş pardon bunda ne sıkıntı var ??? Bilip bilmeden yazmanız saçma geldi açıkçası. Ben elimde olan her şeyi söyledim , isteyen alır isteyen almaz bana ne. Alana da laf edilmez bence. Durumumuz var ki aldık çok şükür. Yersiz bir tepki. Beğenenlerinde yersiz beğenmesi bence.😂 Millet reflü yatağı , emzirme yastığı falan alıyor ben bebeğimin her zamanki ihtiyaçlarını tam yaptım diye liste kabarık oldu. 😂😂