benimmdunyamm Ben normal doğum olarak başladım bana o zaman vermişlerdi ama maalesef bebegim çatı kemiğine sıkışıp gelemedi sonra zorunlu sezaryene aldilar siz onlardan talep edebilirsiniz veya dogumdan önceki akşam devlet hastanesinin aciline gidip durumunuzu ifade ederseniz size yardimci olabilecegini düşünüyorum.