Suan 29+4 haftalık gebeyim. Bebegin plesantası önde gözüküyor ve normal doğum gözükmüyor. Ultrasyonda baktıgımızda ince şekilde rahime doğru geliyor. Tamamen kapatmıyor ama bu yine de normal doguma engel bişe. Zorunlu sezeryan gÖzüküyor şimdilik. Plesantası böyle olup sezeryanla doğum yapanınız varmı? Varsa nasıl geçti bilgilerini bana verirseniz çok mutlu olurum biraz endişeliyim.