Kızlar bu saatte uyutmayan bir kaşıntı ile uyandım uykumdan..34+6 haftalık hamileyim ayaklarım aşırı derecede kaşınıyor karnım kaşınıyor. Ayaklarıma baktım herhangi bir sinek ısırığı vs yok eşimde de herhangi bir kaşıntı yok hani sinek olsa onu da ısırır ama iki ayağım birden kaşınıyor karnım kaşınıyor neden olabilir. Internetten baktığımda gebelik kolestazinin özellikle ayak ve ellerde kaşıntinin çoğunlukla tek bulgu oldugu yazıyor. Allah rızası için bilen birisi cevap versin kolestaz geçiren hamile anneler cevap verin neden olabilir? Sabah yine de doktora gideceğim ama başından böyle birsey geçen anneler cevap verirseniz sevinirim..😔