Ipeksu 38 haftalık gebeyim kendimi inanılmaz stresli ve kötü hissediyorum psikolojik olarak hiç iyi değilim herşeye oturup ağlıyorum psikatriye gitmek istiyorum ne yapacağımı bilmiyorum çok mutsuzum hayatım rutin hiç bir sevincim ve heyacanım yok
mommytobe_ Ipeksu yani herkesin o donemleri atlatmasi farkli bol bol dua okuyun evinizde kuran acip dinleyin insallah manen sifasini gorursunuz psikiyatri care degil zaten gitsen de ilac kullandirtmaz gebelikten dolayi
Ipeksu mommytobe_ sürekli zikir çekip dua ediyorum ama içim ferahlamıyor sebep yok aslında ailemden farklı şehirde yaşıyorum eşim geç saatlere kadar çalışıyor ve ben ilk defa eve bu kadar bağlı kaldım doğumdan sonra ilaç verir mi
mommytobe_ Ipeksu inanki ayni durumdayiz esim bazen eve gelmez bile isten dolayi benim de ailem kilometrelerce uzakta moralini yuksek tutmaya calis surekli ara aileni arkadaslarini konus bu donemler de gecer insallah. Dogumdan sonra da bebisinin hevesiyle ilaca gerek olacagini zannetmem en buyuk sifacin bebisin olur umarim🤗😘
Aysh89 Bnde öyleydim sinirlerim bozuluyor du herşeye ağlıyordum kızıyordum aklıma farklı düşünceler geliyor üzülüyordum kendi kendime kafayı yicektim düzeldim sora hiç bişey yapmadım sadece dua okudum