Merhaba kızlar şuan 7+6dayım ve 2 haftadır kanamam var haftada 2 kez proluton iğne günde 2 defa progestan kullanıyorum kese etrafında kanama varmış ilk gebeliğimde kalp sesi duyulmadı kürtaj oldum gerçekten zor bir durum şuan korkum çok hayırlısı olsun tabiki ama kese etrafında neden kanama olur ne kadar zamanda geçer bebek gayet iyi kalp sesi yerleşmesi normal