sliya30 princess-mom ikinci bebem kız olsaydı Zehra koyardım çok naif ve anlamını çok begeniyorum.. Modern isim sevmiyorum
mommytobe_ Huma Meyra Yasemin Sevde Bu dortt isme de bayiliyorum kizim olursa dordunden birini koymak isterim