Kubruzram Dslrprsimom ilk doğumum epidural normal doğum oldu aslında güzel birsey ama herkes aynı şekilde iyi geçirmeyebiliyor
kahvesever__ Dslrprsimom belden kablo gibi bir şey takıyolar ilaç dolu bir kablo birde düğme veriyorlar ağrın oldukça o düğmeye basıyım ilaç gönderiyor ağrılarını hissetmiyorsun ben olduğum benim doğumum çok zordu herkesin ki zor olacak diye bir kade yok gerçi
Ela6161 Dslrprsimom bu konuda biraz dikkatli olmanizi tavsiye ederim. Önce kendi sancilarinizi cekin ve eger dayanamazsaniz epidurial e basvurun. Cünkü eger sanci hissetmezseniz ikinma da nezaman olacagini anlamazsiniz ve dogum süreci uzar.