Merhaba kızlar ben 39 hafta 5 günlük hamileyim hala sancım yok doktor kontrollerime gidiyorum doktorum çok rahatsın bu gidişle daha dogurmassın sen dedi yarın tam günüm doluyor eger cumaya kadar dogurmassam yatış verecekler ve suni sancı verecekler sizce ne yapmalıyım suni sancıya dayanamassın diyorlar çok korkuyorum