Leylaaa9711 Bende 31 haftalık kızıma hamileyim, gebeliğin başında hep ekşi aşerdim oysa tatlıyı çok seven biri olarak bir hamile kalsam çeşit çeşit tatlı yiyeceğim derdim ama olmadı 🤭 belirti olarak dediğim gibi ekşi aşerme, meyve soğuk yiyecekler aşerdim, uykusuzluk çok oldu ilk zamanlar sürekli uyudum, gece bulantısı çok benimde 12.haftaya kadar