afroditt Aynı şeyi bende yaşadım sağ tarafımda yoğun bir batma ve nefesimi kesiyordu nefes alamıyordum almaya çalıştığımda batıyordu birden yataktan şokla kalktım bisey olur diye korkmuştum bende bir süre devam etti hemen geçmedi sonra aynı yerde zaman zaman batmalar oldu agrı da oluyordu sızı gibi bunu doktorumla görüştüm bana bu şekilde söyledi kendinizi hic telaşa sokmayın tamamen geçmiyor evet ama hafifliyor ve alışıyorsunuz ama bebeklerle alakalı bir sıkıntı olduğundan dolayı değilmiş içiniz rahat olsun