Hormonlardan oluyor demişti doktorum. 35 haftalığız ve son iki haftadır falan yok denecek kadar azaldı. Mide de etkiliyor olabilir. Aşırı midem yanıyordu, sürekli gaviscon içiyordum ama yaklaşık iki haftadır mide koruyucu hap içiyorum ve inanılmaz azaldı mide yanmalarım. Sabahları yanıyor biraz sadece. Hap içmeye başladığımdan beri ağzımın tadı yerine geldi biraz.