Merhaba kızlar, sezeryan doğum istiyorum tabi süreç ne gösterir bilemem..🫣 Hastane büyük ihtimalle eşi kabul ediyor..Rahatlatma sakinlestirme ve bebeğimizin doğumuna şahit olması açısından eşimde yanımda olsun istiyorum.Kabul etti fakat kararsızım.. Bi kaç olumsuzluk yaşayan da duymustum. Eşi doğuma giren ya da girmesini isteyen hamişler var mı öneriyor musunuz ☺️