Kızlar sancım bi geliyor beş dk da bir bi geliyor 20 dk sonra. Sonra yine geliyor 15 dk sonra bu düzensiz sancı ne zaman düzene girer doğum belirtisi mi ? Ne yapmam gerekiyor ? Birde mide bulantım var bu da sancılar ile mi alakalı?? Bu arada bu sabahta nişanım gelmişti bi gün öncesinde çatı muayenesi olmuştum