Anneada evet her gebelikte farklı olabilir 😇 ben daha öncede boş gebelik geçirdim onda hiç bulantım olmadi şimdi olunca seviniyorum az da olsa, dzha henüz kalp atışı falan duymadık da ama belirti olunca iyi hissediyorum 😇 sağlıkla gelsin Insaallahh minișlerimiz 🤲🤩