Hallerimvarbenim Ceren4444 Kızının sosyal kimlik oluşumu açışından tek isim koymanızı öneririm ama iki isimde kararlı iseniz defne ismi çok güzel defne meyra diyorum 🌸
hemsiree Ceren4444 hümeyra çok güzel ama meyra ismini tek düşünürseniz o da çok güzel. pediatri psikoloğu arkadaşımla da konuştuğum için çift isim olayına karşıyım şahsen ama yeni zaman anneleri de aksine hep çift isim koyuyor burda da gördüğüm kadarıyla