zeynepdurunun_annesi Kızlar 21 günlüğüz 17 günlükten beri gaz sorunu yaşıyoruz dün d vitamini vermedim gaz sıkıntısı olmadı gece. Pedia D kullanıyoruz vitamin olarak. O gaz sancısı yapıyor olabilir mi? Biogia gaz damlası da kullanıyoruz
rain26 Ben oğlumda kullanmıştım hiç gaz sorunu yaşamadık gazli bir cocuk olmadi hic. Öyle bir yan etkisi olduğunu bilmiyordum