Bugün çatı muhanesi oldum normalde 38de olucaktı erken doğum riskim var diye bugün yaptı acımıyor ama doktor normal doğum yaparsın kemiklerin iyi geniş dedi bende panik atak var sezaryana gerek yok mu o zaman dedim hayır yok yaparsın belki az dıkış yersin belki hıç yemesin dedi direk sezaryan konusunu kapattı normal istiyorum ama dıkışten korkuyorum