Beyzalicyr 39+3 haftalık gebeyim dün gece nişanım geldi akşama doğru da hafif hafif belimden adet sancısı gibi sancı geliyor biraz duruyor sonra geri gidiyor sizce doğrurmuyum bugün yarin ? Beni bı heycan bastı 🙈🙈
sliya30 Beyzalicyr nişan gelince doktora hemen gitmek gerekir mi yoksa nasıl anlıycak doğumu nişan gelmesinde sancı girer herhalde.. Çünkü benim ilk gebelikte suyum gelmişti nişanı bilmiyorum
mucizem42 Beyzalicyr galiba ben zaten bekliyorum 40+4 oldum pazartesi suni sancı verecekler gelmezse ama bugün ağrılarım çok fazlalaştı
Dilek25 Beyzalicyr bugün 9 gün oldu nişan geleli ne gelen var ne giden 🙈 yalancı sancılar yokluyor oda uzun süredir var zaten artık bir an önce gelsin istiyorum bende 38+3 olduk 🥰