filiz_eliz66
Kuzum gidemedim daha. Tansiyon düşüklüğü ile uğraşıyorum dünden belli. Hava çok sıcak olduğu için tansiyonum düşüyor. Bayılacak gibi oluyorum. Bugün biraz daha iyi olursam gidip kan verecegim. Kaşıntı bütün vücutta mi yoksa sadece göbek bölgesinde mi canm?