Baliminannesii Bebeğimin hareketleri önceki haftalara göre daha bi azaldı sanki önceden daha hareketliydi gün içinde baya hareketliydi doktoruma söyledim artk yeri dar gelebilir daha çok uyuyabılır dedi normal dedi sizlerinde öyle mi
NurperiDemirci Baliminannesii bende 31+2 deyim. Hareketleri ağırlaştı , yavaş hareket ediyor bebeğim. Acı veren tekmeler bitti ☹️ yer değiştiriyor, dokunuyor .
Yasemibrahim Baliminannesii 28+3 üm en cok hareketli zamanları yeri geniş oldugu için 27 ve 32 arası demişti doktorum yeri daraldıkça dönemiyor istediği gibi 😁
Aloneanqel Baliminannesii 28+2 kurtarıyor mu başlığı 🤭😁 benim kızım hiç hareket etmezdi döner döner uyurdu. Hareket etmiyor diye korkup ay da 3-4 defa doktora taşınırdım gece gündüz mesaj atardım doktora. Şimdi oğluma hamileyim. Maşallah çok hareketli Ama dediğin gibi canım hareketi azalmaya başladı. Sebebi ise büyüyor ve yeri daralıyor. İçinde kaymaya çalıştığını yön değiştirdiğini hissedersin korkma
Melismelo Benimki aksine coğaldı gibi hatta şuan yine icimde halay cekiyor uyutmuyor🥲 ama arada hic hareket etmediğide oluyor keyfine bağlı yani