Benim bundan bile silikti adetim 2 gün geçmişti çizgiyi gördüğüme kimseyi inandıramamıştım 2 gün sonra tekrar test yaptım öyle belli olmuştu 1 hafta sonra kan verdim 20 çıkmıştı o yüzden acele etme 1 hafta kadar bekle ama yine de bi tane daha test al ucuz olandan al onda da çıkıyo erken gebelik testi almana gerek yok ama hamilesin kesin sadece sabır 😁😁😁😁 şuan 26 hafta oldu benim hala inanamıyorum o silik çizgi kimse inanmamıştı 🤦🏼♀️😂