1prensgeliyor kantoronu benim teyzem önermişti. Köyde yaşıyorum kızım doktora gidemedim şehir uzak olunca. Kantoronu ağzımda gezdire gezdire iltihabı giderdim demişti bana. Bende o dönemler antibiyotik kullanıyorum kına gecem var yanağım şişti birde ilaçları içiyorum sanki fayda etmiyordu. Teyzemin dediğini yaptım çok iyi geldi. Geceleri bile rahat uyuyordum inanki.