Ozum12 ben özellikle sabah aç olunca çok kötü oluyorum, kustuğum da çok oldu maalesef..38.haftama girdim..bulantılar bi kaç haftadır yeniden başladı benim de..çare olarak gece yatmadan önce peynir ekmek gibi şeyler yiyorum, sabah uyanır uyanmaz da yine sadece tuzlu peynir ekmek yiyorum az miktarda..normal kahvaltı falan yapmaya çalışınca onlar da kusturuyor..mide hacmi de azaldığı için sanırım..🥺