Masal-2 bende devlette doğum yapıcam sürekli hastane arayışındayım sürekli bi aksilikler çıktı. Hastane değiştim. Öncelikle şehir araştırma hastanelerinde (Kartal araştırmada) asistanlar giriyormuş doğuma erkekte oluyormuş üstelik normal doğumdan bahsediyorum. Saat başı başka biri kontrole geliyor. Doğuma 5-6 kişi giriyormuş. Bu yüzden istemedim orayı. Darıca’ya randevu bi türlü bulamadım bulduklarım bi gün kala hep iptal oldu randevu bulmaya çalışıyorum. Kısaca şunu söyliyeyim eğer ikili test vs yaptırdıysan kabul edebilirler diğer türlü yenidoğan bölümü olmayan hastaneler aksi bi durumda küvez olayı vs olursa risk almamak için kabul etmiyorlar. Ve bikezde olsa gideceğin hastanede kaydın olsun. Randevu al. Yoksa ilgileri olmuyor sadece doğuma gittin diye. Yani oranın hastası olarak görün. Doğum gelince aniden acilden giriş yaparsın zaten. Benim bildiklerim bu kadar ☺️İnşallah faydası olmuştur