Ben de öyle hissediyordum hatta çok mu kilo aldım ki diyordum hep ama aylık kontrollerde 1 ya da 2 kilo anca almış oluyordum. Şu an 35 haftalığız ve karnım benden önde yürüyor 😂 yine çok şiştim bu sefer kesin 3-4 kilo aldım dedim ama 600 gram almışım ki onu da komple bebek almış 😂