egemomss 23.haftadayız sürekli sol göğsümün altı ve sırtım ağrıyor. Göğsümün altı sıkışıyor sanki. Yaşayan var mı normal mi? Doktorumu değiştirdim numarası vermemisti soramadım..
immos Bende ağrı olmuyor ama sol tarafa yattığımda sıkışma oluyor ve böyle kalp ritiminde bozukluk olduğunu hissediyorum yüksekten atlar gibi bir his heyecan yapmış gibi.. 23. Haftadayız biz de bununla ilgili yarın kardiyolojiye gideceğim bende
egemomss immos bende de ağrı gibi sıkışma gibi oluyor 2 gündür. Sırt ağrım devamlı var. İnşallah kötü birsey yoktur.
Seyma0638 egemomss valla annelik zor canım rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️