ireemm_meri02 doğuma alındığınızda su içine koyup belli sureleri var onları okuyorsunuz doğum bitip bebeğiniz doğduğunda eşin gelmesi için hemen sudan çıkması gerek ancak yoksa eş gelmiyormuş uğraştırıyormuş açıklığın artmasına da yardımcı oluyormuş ama ben götürmekten vazgeçtim çünkü nasıl doğum yapacağım bilmiyorum ve okunması gereken dualar ve sudan çıkarma olayı o karmaşada zor olur