Kızlar merhaba herkese. Ben 28. Haftama kadar hep devlete kontrole gittim. İlçede yaşadığım ve hafta içi hep çalıştığım için il merkezine gitmek zor geliyordu. Doğumu özelde düşündüğüm için yarın özele gideceğim, Allah nasip ederse doğumu da aynı doktorla düşünüyorum. Bu haftalarda doktor değişikliği yapan oldu mu? Özellikle doktora hangi soruları sormalıyım ya da gebelik sürecimle ilgili neleri anlatmalıyım?