Japonannesi merhaba evet bugün doktorumla görüştüm, çok şükür bi sıkıntı yok karaciğer enzimlerim normal olduğu için kolestaz durumu yok dedi zaten onda tüm vücut kaşınıyormuş bende sadece el ve ayak kaşıntısı oluyor, alerjik bi durum olabileceğini söyledi, bi cildiyeye görün dedi, birde progestan kullanıyordum, artık 32.haftanın içinde olduğum için onuda bırak dedi, değiştirdiğim bi vitamin hapı vs olup olmadığını sordu, çilek, kaju, yer fıstığı, patlıcan, süt ve süt ürünleri bunları tüketme bi süre dedi, siz karaciğer enzimlerinize baktırdınız mı ?