Hem ödem hem de artık rahim iyice büyüdüğü için sinirlere ve damarlara baskı yapıyor. Ben de sola basamıyorum pek direkt kalçama inanılmaz bir sancı giriyor ve yere düştüğüm bile oluyor. Doktorum normal olduğunu ve sebeplerinin bunlar olduğunu söyledi.