kayramom ben yüzümde kaş usturası kullanıyorum minisodan aldım. kesinlikle tavsiye ederim, agda yüzde sivilce yapıyor diye kullanmıyorum. bir de usturayla alınca ciltteki ölü deriyi de alıyor yumusacık bebek gibi oluyor suratım. tüyleri de asla sertlestirmiyor ya da artırmıyor. 2 haftada 1 alıyorum anca cıkıyor.