Esramumcu Merhaba kizlar 36+4 um kansizligim çok var doktorum iki gün arayla iki tane büyük boy kana benzeyen ilaçlı serum verdi dogum sirasinda kan takviyesi yapilmasin diye benimle aynı sorunu yaşayan var mı