38 haftalikken bebeğin gelişim geriliği var 36 haftalık gösteriyor suyuda az doğumu başlatalım ama ciğerleri gelişmemiştir iğne yapalım dediler. Sadece bir sefer vurundum. 1 e 1 mis dozu sanırım. İğneyi vurundum fakat bebekte gelişim geriliği yokmuş 38 haftalik gebelikte vurdular iğneyi. Bebeğin ciğerleri zaten grlisiyordu iğneyi de vurdular ya zararı olur mu. Bilgisi olan yazabilir mi