gulce_42btl evet canim gebelikde olustu suan 38+4 haftaligim benimki dışta oluştu icde varmi bilmiyorum damar şişliği var degisik birsey bacağımdan vajinama doğru hap kullanmadim ama dedigim gibi kan sulandirici igne kullanmaya devam ediyorum hergun bir tane vuruluyorum benimde 20. Haftalarda varislerim baslamisti canim.
Ayakta kalma otururken yatarken ayagini altin birsey koy yükselt diyor doktorlar. Bol bol dinlen diyorlar .
3 bucuk yasinda oglum var e ister istemez ayakta kalınıyor yani elden geldilce firsat buldukca dinleniyorim bende az kaldi bakalim 12 agustos sezeryan olacağım nasipse doğumdan sonrada igneye devam etmem gerekiyormuş umarim dogumdan sonra varisler geçer